دوست دارم

هر چی دلم میخواد

در قصه ای قدیمی حکاییت میکنند که وقتی روزی روزگاری در سرزمینی دور مردم گناهان بسیار کردند و مورد خشم خداوند قرار گرفتند خداوند بر ان شد تا تنبیهی سخت بر انها مقرر فرماید .

تنبیهی سخت تز اتش و سیل و زلزله و قحطی و بیماری تنبیهی که نسلها را سوزاننده تر از اتش بسوزاند بی انکه کسی ببیندش یا بر ان واقف شود . پش خداوند دو کلمه دوستت دارم را از ذهن وقلب مردم پاک کرد چنان که از روزازل ان کلمات را نه شنیده و نه گفته و نه احساس کرده باشند .

ابتا همه چیز عادی و زندگی به روال همیشگی خود در گذر بود اما بلا کم کم رخ نمود زمانی که مادر میخواست عشق بی غش تقدیم فرزند خود کند هنگامی که دو دلداده میخواستند کلام اخر را بگویند و خود را یکباره به دیگری واگذارند انگاه که انسانها دو همسایه دو برادر دو دوست در سینه چیزی گرم و صادقانه در سینه احساس میکردند و می خواستند که ان را نثار دیگری کنند . زبانها بسته بود و چشمها منتظر و ان کلامی که پاسخگوی همه ی این نیاز ها بود از دهان کسی بیرون نمیامد

وبعد............................

کم کم سینه ها سرد شد روابط گسست و ملال و بی تفاوتی جایگیر شد . دیگر کسی حرفی برای دیگری نداشت .

ادمها د ر خود افسردند و در تنهایی بی وقفه از خود پرسیدند :چه شد که ما به اینجا رسیدیم .کدام نعمت از میان ما رخت بر بست و اندوه ا مانشان را برید .خداوند دلش بر این قوم که مفلوکتر از همه ی اقوام جهان شده بودند سوخت و کلمات دوستت دارم را به ذهن و قلب انها باز گرداند خدا را شکر که ما هنوز هم میتوانیم بگوییم دوستت دارد

 

امیدوارم کلمه دوست دارم هیچوقت از زبانمون نیوفته تو دنیای امروز باید خیلی مواظب باشیم صداقتمون و از دست ندیم از همین الان صادقانه میگم دوستتون دارم با قلبم نه با زبانم تو هر جای دنیا هستید شاد باشیدددددددد



نظرات شما عزیزان:

morvarid
ساعت14:39---23 شهريور 1391
سلام ببخشيد يادم رفت آدرس خواهرم رو بهت بدم.خو الان ميدم:

www.man-ya-man.blogfa.com

تو هم آدرس وب خواهرت رو بده خوشحال ميشيم.پاسخ:سلام عزیزم مرسی که اومدی و بابت ادرس هم ممنونم........متاسفانه خواهرم در حال حاضر وب نداره سر خونه زندگیشه وقت نداره .........الانا دیگه داره به خواهر زادم میرسه........بوس


morvarid
ساعت14:02---23 شهريور 1391
سلام راضي جون.مرسي اومدي.پاسخ:ای که چقدر دلم برا اب بازی تو دریامون تنگ شده ه ی روزگار بی کسی

arena
ساعت21:59---14 شهريور 1391
من هم امیدوارم که این کلمه هیچ وقت از بین نره.آآآآآآآآآآجـــــــــــــــ
فدای تو مرسی اومدی اجیییییییییی


عسل
ساعت16:17---14 شهريور 1391
nدوست داااااااااارم پاسخ:مرسی منم دوست دارم یه عالمهههههههههههههههههههه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 14 / 6 / 1391برچسب:,ساعت15:32توسط Razi | |